🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم‌صحبت تنهایی

(ثبت: 219720) دی 5, 1398 

 

به پایان آمد این بازی و من آغاز میخواهم
و در آغاز این بازی ، تو را من باز میخواهم

کنار بسترم بشین و با قلبم مدارا کن
در این خلوت نشینی ها تو را دمساز میخواهم

به چنگ و پرده و سازی نیازی نیست اینجا من
نگاه دلربا و یک کمی آواز می خواهم

دمی با من بیا همصحبت تنهایی ام شو عشق
در این دنیا برای راز یک همراز میخواهم

مرا حاجت به روی خوب رویان نیست دلبر جان
نگاه ترک شیراز و یکی انباز می خواهم

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست
برای عشق بازی ها تو را دمساز میخواهم

صابر ستوده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما آقای ستوده عزیز
    شعر زیبایی بود
    زنده باشید و برقرار

    🌹🌹🌹🌹

    • دی 6, 1398

      👏👏👏👏👏
      🌺🌺🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا