🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ( واژه های توفانی)

(ثبت: 262383) مرداد 6, 1402 
( واژه های توفانی)

واژه های توفانی

۱_
در باغ سکوت،
آزادی شبیه آرامش دخترکی ست
خفته در سایه ی درختان گلابی،
که با نیش زنبور بی احساس ،
ناگهان به گریه می افتد

۲_
در جنگل شعر،
پروانه ی فکر،
بال زنان دور می شود
از لحظه ی کمین روباه،
و شکار کبوتر آزادی.

 

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 6, 1402

    سلام و عرض تسلیت

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👌🖤👌🌱

  2. naabsora

    مرداد 6, 1402

    شاعر ارجمند
    در صورت تمایل برای چاپ اشعارتان در کتاب مشترک به وسیله انتشارات ماهواره با ایمیل من تماس گرفته و جزییات را دریافت نمایید
    naabsora@yahoo.com

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا