🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واژه های توفانی

(ثبت: 263202) شهریور 2, 1402 
واژه های توفانی

واژه های توفانی 1

از ادرار سگ استبداد،
بر آتش اهورایی،
دود سیاهی بر می خیزد،
که از آن همه جا شب می شود،
تاریک و لال و نابینا.

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

واژه های توفانی 2

آیا خدا خالق آزادی ست یا استبداد،
کدامیک،
آیا باید اندوه حلزون،
در پاییز حزن انگیز را باور کرد،
یا رقص گیسوی بید در باد را،
که پرچم آزادی خداست؟

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا