🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ( واژه های توفانی)

(ثبت: 262694) مرداد 15, 1402 
( واژه های توفانی)

ای شعر، ای کیمیای واژه ها !
اینک که جغرافیای جهان در احتکار استبداد است
و مغز انسان در استعمار عشق،
تو اقلیم کوچکی را در ذهن من،
باقی بگذار برای اندیشیدن به آزادی
اینک که کودک استبداد،
گردن بندی به سینه دارد،
از زنبورهای مرده ی آزادی
اینک که آزادی چون پروانه ای،
دنبال می کند حلقه ی گل بر روی تابوت انسان را
تو ای شعر، تنها یک کلمه باش، و آن هم آزادی

 

مهدی بابایی ( سوشیانت)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 15, 1402

    آفرین

  2. درودها

    🌳🌳🌳🌳🌷🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا