🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وصال

(ثبت: 241971) مهر 7, 1400 
وصال

 

گنجشک کوچکی
که از
شدت دوست داشتن
عرصه را تنگ دید و پرید
وصال بود….

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)
#سه_شنبه
ششم مهر۱۴۰۰

https://t.me/sedaesaliz

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بانو
    بسیار زیبا است
    سربلند و پاینده باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام وسپاس از توجه تون بزرگمهر
    نگاه شما زیباست🌸🌸

  3. مهر 7, 1400

    درود بانو زیباست

  4. مهر 7, 1400

    سپاس گزارم بزرگمهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا