🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وصف یارم

(ثبت: 2709) آبان 7, 1395 
وصف یارم

شهد    شیرین    لبانت    نازنینم    ماندنیست

سرگذشت    عشق   تو     بس    خواندنیست

در    ره   تو   هر  چه  من   گویم   کم است

آنچه دارم مهربان جان است و آن هم دادنیست

در     وفایت     نیست    کس     مانند     تو 

گلرخ زیبای من؛ مهرت  به   دل    افتادنیست

در  وجودم   ریشه   کرد ه آن  وفایت یار من

کی  به  مانندت  کسی  در مهربانی  زادنیست

قلب پاکت بس که از عشق و وفاداری پر است

مه  جبین  لیلای  من؛ مجنون  تو   ایستادنیست

بردباری  و  تو  از  این   روزگار    ناشکیب

زخمها خوردی واین در چهره ات فهماندنیست

آریا  را  تا  توان  هست  و نفس در سینه اش

پای  عشق  تو  نشیند  تا  که جان گرداندنیس

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. بیژن آریایی

    آبان 8, 1395

    پای  عشق  تو  نشیند  تا  که جان گرداندنیست

  2. مينا امينی

    آبان 8, 1395

    درودها

    زیبا قلم زدید

    • بیژن آریایی

      آبان 8, 1395

      درود بر شما بانو و سپاس از بازدیدت…

      شاد باشی

  3. طارق خراسانی

    آبان 8, 1395

    سلام و درود

    غزل زیبا و فاخری را از شما خواندم

    آفرین

    • بیژن آریایی

      آبان 8, 1395

      درود بر شما و سپاس از دلگرمیتان

  4. مه ناز نصیرپور

    آبان 10, 1395

    چقدر زیبا قلم زدید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا