🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وطنم باش

(ثبت: 3381) بهمن 27, 1395 

زنی

که نمی‌شناسمت

زیبا

مثل مادرمان زمین

می‌خواهم 

وطنم باشی 

اشکان ملک پور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سحر جهانی

    بهمن 28, 1395

    درود برشما جناب آقای ملک پور

  2. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1395

    سلام ودرود

    کوتاه و زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا