🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وهابیون بت پرست

(ثبت: 6040) خرداد 1, 1397 

                 بنام خدا 

شما وهابیونی بت پرستید
شما چون خوک شهوتران و پستید
شما یک عده حیوان کثیفید
شما مسئول کشتار قطیفید
شما مسئول کشتار منایید
کنار کعبه و دور از خدایید
شما مزدور شیطان بزرگید
شما هم کاسه ی شیطان و گرگید
شما در جهل همتایی ندارید
شما در کفر هم ، تایی ندارید
شما تکفیریون را زنده کردید
جهان را از ستم آکنده کردید
یمن را یاء و میم و نون کردید
دل هر شیعه را پر خون کردید
شما تسلیم اسرائیل هستید
شما از ریشه ی قابیل هستید
نمر ها را پیاپی سر بریدید
جهنم را برای خود خریدید

……

بااحترام ؛ علی رفیعی(امید)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. درودها استاد رفیعی عزیز

    احسنت بر شعر پاکتان…

    لذت بردم.

    آل سقوط نحس چنین اند و صد ها بار بتر.

    • علی رفیعی

      خرداد 7, 1397

      سلام و عرض ادب استاد زمانیان عزیز

      تشکر و سپاس

  2. موسی عباسی مقدم

    خرداد 6, 1397

    سلام بر رفیعی عزیز زیبا بود

    • علی رفیعی

      مهر 5, 1397

      سلام و درود استاد عباسی مقدم عزیز

      تشکر و سپاس از نظرلطف جنابعالی

      در پناه خدا

  3. علیرضا حکیم

    خرداد 6, 1397

    درودها بر شما جناب رفیعی عزیز

    یمن را یاء و میم و نون نمودید
    دل هر شیعه را پر خون نمودید

    به به زیبا سروده اید

    خوشحالم اینجا هم از اشعار نابتان بهره مند می شوم

    مانا باشید

    • علی رفیعی

      خرداد 7, 1397

      سلام و عرض ارادت استاد حکیم عزیز

      تشکر و سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا