🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ((پادشاهِ قلب))

(ثبت: 221855) بهمن 12, 1398 
((پادشاهِ قلب))

 

تو پادِشاهِ قلب و مَنَمْ پلنگی اسیرِ مُشتِتَمْ
خودَم فَدایِ عشقِ تو، خاکِ ایوانِ هشتْ بهشتِتَمْ
غریبِ دلشکَسته یِ بی قرارَم، کویرِ تشنه یِ
یِ قطرهْ از کَرانه یِ چشمِ هفت آسِمونِ دشتِتَمْ

سمیِّه صباح ((گُلنار))

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. بهمن 19, 1398

    خیر مقدم

    • سمیه صباح

      بهمن 20, 1398

      مدیر محترم سایت وزینِ “شعر پاک”
      سلام و عرضِ ادب و احترام؛

      سپاسِ بیکران از همراهی و پیامِ پُرمِهرتان.

      پاینده باشید ان شای الله
      🌸🍃🌸🌺🍃🌺🙏