🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده تر

(ثبت: 242713) آبان 17, 1400 

 

بیا که حال کنیم
شرابِ وصل را حلال کنیم
به کوی خلوتِ خود آشیانه ای سازیم
ورودِ غصّه را محال کنیم
چنین خیال کنیم
*
پرنده تر باشیم
حضورِ عشق، بنده تر باشیم
ز گریه خشک شویم و در این هم آغوشی
به جام ِ ناب خنده ، تر باشیم
وَ زنده تر باشیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اسماعیل علیخانی

    آبان 17, 1400

    سلام علیک و احسنت 🌺
    سبک شما کوه و کوهنوردی رو در ذهن من یادآوری می کنه
    از بندهایی با هجاهای کمتر به سمت بندهای بلندتر حرکت می کنیم و بعد از رسیدن به قله یعنی بند نهایی باز با کم کردن شیب به سطح بر می گردیم

  3. دی 5, 1400

    درودتان .بسیار عالی🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا