🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز

(ثبت: 258751) اردیبهشت 11, 1402 
پرواز

شب
بر قامت پروازم
تارهای سکوت
می کشد
اما در من
یک آسمان پرواز
زبانه می کشد

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 11, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹🌹💐🌿🍃

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درود
      ممنون از لطف شما
      💐🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1402

    بر قامتِ پروازم، شب تار سکوتی بست
    شب بی خبراست از من، وان قدرت پروازم

    سلام و درود

    آفرین بر این همت عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از شما
      🙏🙏🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا