🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه های سنگ

(ثبت: 4334) تیر 2, 1396 
پریسکه های سنگ

 ازصلابت
 سنگهای غزه
        کوهها
به نظام ایستاده اند
        _______________
اهدا میکنم
به شریان 
سنگهای فلسطین
خون شعرهایم را
________________
تو تنها نیستی
ای غزه
مشت های شعرم 
پرازسنگ است
__________________
پراز فریاد
بی عدالتیست
گلوی سنگهای خشمگین 
———————
 قلمم
 سنگ قبر
 میتراشد
برای ضد بشریت
_________________

پیشانی صهویون را
می شکند
سفیر سنگها
با تکبیر خویش
__________________
         مشق
 کودک فلسطین را
خون سرخ سرش
خط می کشد
_______________________
نخست
 سنگها
بت بودند
اکنون بت می شکنند
____________________
زهرا نادری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):