🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پر من درد گرفت

(ثبت: 232842) آبان 5, 1399 

 

تو که رفتی دم منزل سر من درد گرفت
خیس شد چشم تو چشم تر من درد گرفت

در عروسی رگ رقاصه ی تو تیر کشید
تن رقاصه ی بازیگر من درد گرفت

سنگ زد شاخه به بال و پر گنجشک شما
روی یک شاخه ی دیگر پر من درد گرفت

توی منزل سر ظهری که غذا می پختی
ظرف تو خورد زمین ساغر من درد گرفت

باد یک روز سر موی تو فریاد کشید
موی ابریشمی کافر من درد گرفت

مسگر شهر تو دندان ظریفش لق شد
لثه توی دهن مسگر من درد گرفت

آنقدر شعر مرا در دهنت چرخاندی
تاکه آخر دهن لاغر من درد گرفت

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 5, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 5, 1399

    درودها
    بسیار زیبا و به روز غزلی بود که میهمان قلم شما بودم
    دستمریزاد بزگوار
    نویسان و پایدار باشید🌹🌹🌹🌹🌹

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 5, 1399

      سلام بزرگوار خیلی ممنونم در پناه خداشادکام باشید🌹🌷🌺🌸

  3. جواد مهدی پور

    آبان 5, 1399

    سلام و احترام محضرتان جناب عباسی عزیز

    زیبا ست

    بهره مند شدم از شعر خوبتان

    زنده باشید

    💐🙏💐

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 5, 1399

      سلام مهدی پور گرامی منونم سپاس از حضورتانشادکام باشیددر پناه خدا🌹🌷🌺🌸

  4. آبان 5, 1399

    سلام

    عحب غزل خوش آهنگ و زیبایی
    غزل شما مرا به یاد خاطره ای از یغما شاعر خشتمال نیشابوری انداخت
    خدابیامرز برایم تعریف کرد رفته بودم که دوستی را ببینم وقتی به نزدیک منزل آن عزیز رسیدم پسر بچه ای با سنگ سگ مقابل متزل آن دوست را زد، سنگ به کتف سگ بیچاره خورد.
    او گفت من هم کتفم درد گرفت.

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

  5. طارق خراسانی

    آبان 5, 1399

    متن بالا بنده نوشته ام ببخشید شارژ برق گوشی قطع شده بود دوباره که آمدم متاسفانه وارد کاربری نشدم 🌹

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 5, 1399

      سلام بزرگوار ممنونم که دوست داشتید قابل ندارد در پناه خدا🌹🌿🌹🌿🌹🌿

  6. محمدعلی رضاپور

    آبان 6, 1399

    سلام و درود
    درد از جان شریفتان به دور
    به قول جناب حافظ:
    تنت به ناز طبیبان، نیازمند مباد
    وجود نازکت آزرده ی گزند مباد
    ❤️🙏

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 6, 1399

      درود بزرگوار ممنونم شد کام باشید🌹🌿💐🌹🌿💐در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا