🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پشت خسوف

(ثبت: 248442) خرداد 21, 1401 

 

روزها پر شراره می گذرد

مثل شب ها

که به درد ستاره می گذرد

ماه، کوچیده است و پشت خسوف

پشت هم، ماهواره می گذرد

اندک مانده ی دین

این تسکین زمین

شد نجس با سیاست خونین

جمعی پا می فشارد

از دل پاره پاره می گذرد

عمر، بی استعاره می گذرد

کاش می شد ظهور می کردی!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 21, 1401

    بهتر است در لَخت پیش-پایانی،
    ویرگول را حذف کنیم تا گسترش خوانش، ممکن شود:

    عمر ( ِ/،) بی استعاره می گذرد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا