🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پشت دیوار شب

(ثبت: 254341) دی 7, 1401 
پشت دیوار شب

 

پشت دیوار شب
آنجا که به غم غنودم
انگیزه ام را….
نازنین نفسی آرامشم شد
در سپیده ای شورانگیز
با بوسه های
از پسا کرونا…..

م.مهتاب…۱۴۰۱/۱۰/۶

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام
    زیبا بود و حکایت از پایان زندگی و غروبی تلخ را نوشتی
    بالاخره روزگار همین است گاه با شادی و گاه با غمی دلگیر
    موفق باشی

  2. درود بر شما بانو ایزد سرشت گرامی

    زیبا ست

    بهره مند شدم

    زنده باشید به مهر

    💐💐🌿🙏🙏🙏👏👏👏👏

  3. سلام و درود

    دلتنگ حضورتان بودیم

    شعر زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا