🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پُل

(ثبت: 255394) بهمن 5, 1401 

 

چطور از پل بپرسم تو از آن رد شده ای یا نه
وقتی
باران این روزها خوب شسته آن را؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1401

    سلام و درود

    چه قدر زیبا
    بکر بکر

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 5, 1401

    درود بر شما
    سپاسگزارم استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا