🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیاز ارزان است

(ثبت: 209345) فروردین 26, 1398 

غم مخور که پیاز ارزان است
قیمتش قدر یک دوتا نان است

قیمت کوچکش به قدر نخود
یک هزار ودویست تومان است

توی گیلان ومشهد وفردوس
هرکه دارد پیاز خندان است

پوره ی او برای طعم غذا
آب صافش برای دندان است

گفته اخبار ظهر صد تن آن
توی انبار مش حسن خان است

چون فراوان شده همه شادند
اشک مردم به خاطر آن است

آنقدر که به خانه بردن آن
زیره بردن به شهر کرمان است

نیست یک دانه توی اشکنه اش
تاجری که بدون تنبان است

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 2, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا