🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیامبر مهربانی

(ثبت: 264339) مهر 10, 1402 

پیامبرِ مهربانی

به دنیا آمدی تا مهربانی
بِگیرد بارِ دیگر جانْ دوباره

جهانِ خَسته از نا مهربانی
بِگیرد با تو بَس سامانْ دوباره

تو از سوی خدا مأمور گَشتی
بِگیرد آبرو انسانْ دوباره

بگو تَقوا مِلاک است و دِگر نیست
تفاوت بِینِ این و آن دوباره

چو ابراهیم بیا بُت خانه ها را
به دستِ خود نِما ویرانْ دوباره

بگو با مردم از یِکتا پَرَستی
که برگردد به دل ایمانْ دوباره

بُوَد قرآنِ تو لُطفِ الهی
نمی آید چو این قرآنْ دوباره

به حرف و سیره اَت هرکس عمل کرد
نَرفته در رهِ شیطانْ دوباره

 

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مهر 10, 1402

    سلام
    شعرتان زنده و پر تکاپوست . و با رعایت موازنه و زبانی سهل ، کار شیرینتر شده است

    • علیرضا قاسمی

      مهر 10, 1402

      سلام و عرض ادب
      سپاسگزارم از لطف شما
      🙏💐

  2. سلیم حمادی

    مهر 10, 1402

    جناب قاسمی عزیز

    سرودن درباب رسول مهربانی و اسوه ی اخلاق دراین روزها که با تاسف فراوان شاهدیم که در دنیای مجازی چقدر بی پروا ازسوی بعضی فریب خوردگان مورد اهانت قرار میگیرد کاری شایسته و ارزنده است .
    خداازشما راضی و خوشنود باشد که گلی رابه پیامبراکرم تقدیم نمودید

    ،🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • علیرضا قاسمی

      مهر 10, 1402

      علیکم السلام
      زنده باشید ان شاءالله
      متشکرم ، خدا نگهدارتون باشه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا