🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیراهن

(ثبت: 259269) اردیبهشت 19, 1402 

#پیراهن

دکمه های پیراهن
لنگه به لنگه می دوند
بر بند انگشتانم
بس که تنگ می پوشم
عطر جامانده از پیراهنت را

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اردیبهشت 19, 1402

    آنچه می‌دانم این است:
    چیزهایی را برای همیشه از دست داده‌ام
    چهره‌هایی را بسیار دوست داشته‌ام
    برای بادهای آخر اسفند
    که در هفت سالگی‌ام می‌وزید
    همیشه دلتنگم
    و لبخندی بزرگ را
    در تمام رؤیاهایم
    جست‌وجو کرده‌ام

    آنچه می‌دانم این است:
    ما
    به جای دیگری تعلق داریم
    حتی اگر آنجا
    خیالی بیشتر
    نباشد
    .
    .
    .
    صدیق.

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 21, 1402

      خواب هایمان آشفته می شوند
      از خیالاتی که هرگز ما را نزیسته اند
      خنده هایمان
      قاب شد
      بر دیوار محالات
      گم شدیم
      درکوچه پس کوچه های کودکی

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1402

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا