🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیشگفتار کتاب گُدازه های خیال

(ثبت: 248122) خرداد 8, 1401 
پیشگفتار کتاب گُدازه های خیال

 

سپاس بی پایان پروردگار هستی را که توانی داد تا

بنویسم هر آنچه را در راهروهای پُر پیچ
و خم ذِهنم سرگردان و در پی راهی

بودند برای رهایی.

معجزهٔ کلمات بی نظیر است، زمانی

که آنها را به خط می کنی تا حرف دلی
باشند و پیامی برای رهایی ملتی.

و چه لذّت بخش است همنشین کلمات
شدن در روزگارانی که سخت می گذرد
بر دل من و شما.

امیدوارم کتاب ((گُدازه های خیال))

همانی باشد که در ذهن فوران کرد

و … .

با سپاس حسن سهرابی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    خرداد 8, 1401

    سلام خیالتان پرگدازه تر باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا