🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیله

(ثبت: 259268) اردیبهشت 18, 1402 

#پیله

پیله کرده اند
به تنهایی ام
خاطرات پوسیده
پروانگی ام را
تحریم می کنند
میان پیله های نا امیدی

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1402

    پروانگی ام را
    تحریم می کنند
    این پیله های نا امیدی

    سلام
    فکر کنم آنگونه که در بالا آمده است بهتر باشد

    با اندکی ویرایش زیباتر می شود

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و احترام زیباست

      ممنون از نظرتون
      منظورم این بوده
      خاطرات هم
      میان پیله های ناامیدی پروانگی راذتحریم می کنند
      نمی توانم از خاطرات جدا شوم

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 18, 1402

    درود تان

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 21, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا