🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک

(ثبت: 264982) آبان 3, 1402 
چامک

چامک _ ۱

در باغ سکوت،
با قار قار کلاغ سیاه استبداد،
هر آلبالو یک قطره خون سرخ است
که از مژه ی درخت،
می چکد بر خاک ها و جویبارها…
در سوگ آزادی .

چامک _ ۲

دختری که در دشت،
لاک می زند ناخن هایش را،
با خون سرخ گلبرگ های شقایق،
عاشقانه ترین شعر جهان را،
با نگاهش می سراید برای آزادی.

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا