🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرا دربدرم کرد؟

(ثبت: 242310) مهر 26, 1400 

 

آن کس که مرا خواست چرا دربدرم کرد؟
هر لحظه از این عشق چرا برحذرم کرد ؟
هر لحظه از این هجر و فراقش نگرانم
حالا که دلم برد چرا خون جگرم کرد؟
با دیدن او بار خزانم که بهار گشت
محبوب دلم گشت چرا جان به لبم کرد؟
آن یار دل انگیزتر از هر چه پری هست
حالا که معافم چرا قطع یدم کرد؟
در حیرتم ای دوست
چرا آن که مرا خواست
اینگونه از این عشق مرا برحذرم کرد ؟…

حامد نوروزی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. احسان مهرپور

    مهر 26, 1400

    واقعا یک شعر زیبا و احساساتی

    موفق باشید 🌹🌹🌹🌹

  2. احسان مهرپور

    مهر 26, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا