🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم زیبا

(ثبت: 238213) فروردین 29, 1400 
چشم زیبا

 

رنگ یک صبح دل انگیز خوش پاییزی
یا همان جلوه ی باران نم یک ریزی
چشم زیبای تو را من به چه مانند کنم؟
یادم آمد گوزل ِ آذری ِ تبریزی

عبدالرحمن حواشی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):