🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند اثر کوتاه

(ثبت: 242235) مهر 21, 1400 

*نگاه گرم*

خورشید
زیر نگاهت
آفتاب می گرفت

✍لیلا بهمنی(سالیز)
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸*

کلمات*

از سکوت دریافتم
که هیچ نگفتن
کلمات بیشتری میخواهد…..

إكتَشَفْتُ مِنَ الصَمْت
أنْ عَدَم التَكَلُم یُریدُ مَزیدُ
من الَکلِمٰاتْ

✍لیلا بهمنی(سالیز)
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

*کاش هم باشیم*

کاش
مثل پوست
بر تنت بودم

یالَیْتَني
کُنْتُ کالْجِلدِ عَلیٰ
جِسْمَك

✍لیلا بهمنی(سالیز)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رجاء

    مهر 21, 1400

    بسیار عالی زنده باشید!

  2. درودها بانو رجا سپاس از توجه تون🌸🌸

  3. سلام و احسنت
    لبریز از شاعرانگی
    مخصوصا سومی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا