🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر کوتاه

(ثبت: 249619) مرداد 7, 1401 

 

قناری های زیبا را
پشت میله های فولادی
زندانی میکنند
طاووس های رنگی را
مرغان عشق را
و مردان زشت را

****

از همه زوایا
به تو نگاه کردم
قائمه ات را
بیش از همه دوست دارم
وقتی بر خود عمود میشوی
با خدا موازی هستی

****
در دریای چشمت غرق بودم
اشکت که جاری شد
به پایت افتادم

آرشام نیک طبع

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مریم محبوب

    مرداد 9, 1401

    درود بر شما

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا