🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر کوتاه

(ثبت: 249553) مرداد 5, 1401 
چند شعر کوتاه

 

تو که قلبت
ارامگاه دل هاست!

بگو دل مرا
در کدام قطعه
دفن کردی

***

دیروز سیب میوه ممنوعه بود
و امروز
سنبل سلامت !!
و گندم
مایه حیات !

***

فرقی نمیکند
کرکسی لنگ باشی
یا کبکی خرامان
مردار که باشی
حرام میشوی

***
در خواب خرگوشی بود
لاک پشت ها
دوره اش کردند

آرشام نیک طبع (آرنیک)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. حسین شیرکوند

    مرداد 5, 1401

    🌿🌸💐🌿🌸💐🌿

  2. طارق خراسانی

    مرداد 5, 1401

    سلام و درود

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • آرشام نیک طبع

      مرداد 6, 1401

      درود و سپاس

      ممنونم از لطف و خوش آمد گویی شما

      🌹🌹🌹

  3. سیاوش آزاد

    مرداد 5, 1401

    سلام در فارسی ه تانیث نداریم بنابرین ممنوعه صحیح است؟

    • آرشام نیک طبع

      مرداد 6, 1401

      درود

      خیلی از کلمات اینچنینی در فارسی جاافتاده و مصطلح است مثل مرسوله یا محموله و غیره کلمه ممنوع هم از ریشه منع یک کلمه عربی است

  4. مریم محبوب

    مرداد 6, 1401

    درود

    خوش آمدید نازنین

    تو که قلبت
    ارامگاه دل هاست!

    بگو دل مرا
    در کدام قطعه
    دفن کردی

    بسیار زیبا

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 6, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    امید که شعر سروش هم بسرایید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا