🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه آسان می روی

(ثبت: 235168) دی 15, 1399 

 

چه آسان است سختی درد نبودن تو
چه آسان می روی و من چه سخت دل می کنم از تو

چقدر بد خوب است زندگی بعد از تو
زندگیم بعد تو نیست هست
سیل خروشان میشود چشمانم
در آمدند از کاسه
چشمایی که بعد تو ندیدن خواب راحت
چقدر خوب بد است
بی تو زیستن
لبانت برای غیر
چقدر خوب میخندن
از این شیرینی تلخ تر ندیدم
سخت تر از سخت دل توست
که دید حال و روزم را
اعتنایی نکرد

#مجید_محمدی✍️

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

    • مجید محمدی

      دی 16, 1399

      درودها متشکرم لحظه لحظه های زندگیتان بدور از غم🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا