🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه بگویم؟

(ثبت: 209870) اردیبهشت 24, 1398 

بسم الله الرحمن الرحیم

سروشی به نام بعدِ استعفا ش

از زمانی که عینکش گم شد/
باز، آرام و بی تلاطم شد/
و نگاهش به سوی مردم شد/
رنج را دید بعدِ استعفاش.//

سروشی به نام چه بگویم؟

تا هنرپیشه، صدر اخبار است/
مرد فوتبال تا میاندار است/
تا که عالِم، غریبِ اَنظار است/
تا کفِ روی آب، سالار است/
چه بگویم؟//

سروش، قالب تازه ای در شعر فارسی و تا اندازه ی قابل توجهی،
جامعِ قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی است
(بر گرفته از کتاب سفیر شعر فارسی- محمدعلی رضاپور)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 24, 1398

    __███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درودتان شاعر فرهیخته

    سپاستان و احسنت

    موفق و موید و شادکام باشید انشاالله

  2. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 24, 1398

    درودها

    هردو سروش زیبا بودند و لذت بردم

    مانا و نویسان باشید به مهر🌹🌹🌹🌹🌹

  3. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 24, 1398

    سلام و درود

    و نگاهش به سوی مردم شد

    چه باید گفت ؟

    جز خموشی….

    🌿💐🌿💐🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا