🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کابوس

(ثبت: 257642) فروردین 28, 1402 

 

کابوس هایم
پرسه می زنند
در کوچه پس کوچه های دلهره
سپیده که سر می زند
گم می کنم
سر رشته ی کابوس ها را

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1402

    سلام

    چند بار خواندم
    خیلی خوب کابوس های شبانه را به تصویر کشیده اید.
    من هم دچار همین کابوس ها گاهی می شوم
    الهی و الهی دل ها را از هر چه اندوه و نگرانی برهان آمین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      فروردین 30, 1402

      سلام سپاسگزارم از توجه شما
      الهی آمین 🌷

  2. فریبا نوری

    فروردین 29, 1402

    درود شیدا شهبازی عزیز
    کوتاه زیبایی است و روانشناسی متن شعر دقیق است

    • شیدا شهبازی

      فروردین 30, 1402

      سلام و احترام ممنون از لطف و توجه شما💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا