🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کرب و بلا

(ثبت: 6643) شهریور 22, 1397 
کرب و بلا

بنام خدا

 ” کرب و بلا “

دلم دوباره سَفر کرده سوی کرب و بلا 
دوباره عشق حُسینی به سینه داده جَلا
خوشا به حال تو ای دل،خوشا طلب شده ای
خوشا که خیمه گه عشق گشته کرب و بلا
طواف قبله گه عشق می کنی ای دل
خوشا نماز و طوافی که شد قبول خدا
خوشا دمی که زدی پَر از این خرابه ی تن
به سمت مُلکِ سلیمان،به سَمت عرش و سَما
کبوتران همه در حال بُهت می پُرسند :
چگونه پَر زده این دل،چگونه گشته رَها؟
کبوتری زِ حَرَم آمد و به آنها گفت :
پرید این دل عاشق فقط به اِذنِ رضا

 

—– 

اَلسّلامُ عَلیکَ یا اَبا عَبدالله الحُسَین

التماس دعا

علی رفیعی (امید)

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا