🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفر

(ثبت: 262418) مرداد 23, 1402 

.

کلید کرده عقرب دلتنگی
بر پوست شعرهایم
تا غبار می‌گیرد
پنجره های دیروز
کور سو می‌زنم‌
در آخرین پاگرد دیدار
بی تردد دستانت
انگشتانم متروک مانده است
و کلافی از امید نمی‌بافند
حالا زانوهایم
در عمق این فاصله می لرزند و
من
کفر می‌گویم
بر معجزه‌ی انتظار …

 

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشہ_خوشہ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فیروزه سمیعی

    مرداد 23, 1402

    درودتان باد شیدا جانم 💗
    مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💖
    شعر زیبایی سروده اید 🌹🌱🌺
    زنده باد 👏👏👏👏💯
    🥀حالا زانوهایم
    در عمق این فاصله می لرزند و
    من
    کفر می‌گویم
    بر معجزه‌ی انتظار🍃
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      مرداد 25, 1402

      سلام و احترام
      ممنونم از نگاه لطیف شما💐🙏
      لحظه هاتون همیشه سبز

  2. مهدی محمدی

    مرداد 23, 1402

    درودها بانو قلمتان زرنگار🌺

    • شیدا شهبازی

      مرداد 25, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      شادکام باشیددر پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا