🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلبه سوخته

(ثبت: 227554) خرداد 19, 1399 
کلبه سوخته

 

کلبه ام در برابر چشمانم سوخت
گیسوی عشقم در آتش سوخت
در برابر چشمانم کل زندگی ام پرپر شد
نمی دانم چرا جان خویش هم پرپر شد
ای ابر تو هر روز بر کلبه ی من می باریدی
امروز که کلبه ام سوخت نباریدی
گیسوی عشقم در آتش سوخت نباریدی
ای ابر نباریدی و نباریدی و نباریدی
ای باد تو هر روز می وزیدی
امروز که آتش گرفت کلبه ام نوزیدی
گیسوی عشقم در آتش سوخت نوزیدی
ای باد نوزیدی و نوزیدی و نوزیدی
ای ابر و باد ز داغ عشقم
سوختم و خاکستر شدم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا