🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد طاها بابامیر ساطحی

 

ز جنگل های رویا می گذشتم

سایر

خوانش: 253

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

 

قلم خویش روان است امروز

سایر

خوانش: 423

سپاس: 0

 

یک ماهه بود و ز دست داد پدر

سایر

خوانش: 330

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

کلبه ام در برابر چشمانم سوخت

سایر

خوانش: 1057

سپاس: 0

 

گر به دنیا نمی آمدم ثنایت می گفتم

سایر

خوانش: 265

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

در زندگی خویش کوید ها دیده ام چه بسیار

سایر

خوانش: 151

سپاس: 2

سایر

خوانش: 218

سپاس: 0

 

به تو دلم را سپردم یا رب! یا رب!

سایر

خوانش: 1753

سپاس: 0

 

به آسمانت می نگرم پر از شگفتی است

سایر

خوانش: 315

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

شب است و تنهای تنهایم

سایر

خوانش: 389

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

سیگاری بر دست دارم ای یار

سایر

خوانش: 1344

سپاس: 0

 

مأوای این دل گشته پریشانم

سایر

خوانش: 283

سپاس: 0

 

ز کوه نژند به جز غم و اندوه ندیدم چیز دگر

سایر

خوانش: 344

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

مدت هاست تاناجر من ز من گریزانی

سایر

خوانش: 569

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

شب قدر است و ما همگی پشیمانیم

سایر

خوانش: 173

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

حالم بد است ز روزگار خواهم روم ز روزگار بگو کجایی یارم

سایر

خوانش: 197

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

جیب شمشیر شد آخر جان تو

سایر

خوانش: 450

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

حالم بد است ز روزگار… خواهم روم ز روزگار… بگو کجایی یارم…

سایر

خوانش: 747

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

یک ماهه بود و ز دست داد پدر

سایر

خوانش: 401

سپاس: 0

 

پیر و ناتوان شدم به دادم برس

سایر

خوانش: 1616

سپاس: 1

تعداد نظر: 2