🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم و دفتر

(ثبت: 227556) خرداد 21, 1399 
قلم و دفتر

 

قلم خویش روان است امروز
دفتر خویش میزبان است امروز
شعر امروز قلم و دفتر است
شعر بعدی تمام قصه است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا