🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلید زندگی

(ثبت: 255609) بهمن 9, 1401 

 

سرم به دامان تقدیر
چون ابر بهار می بارم

گم شده در تاریکی
به جستجوی کلید زندگانی
دست به دیوار میکشم
ولی هر بار طعم ناامیدی را می چشم

جام زندگی خالی
و بسته ماند قفل آرزوها
بی اجابت هزار دعای سحرگاه
من ماندم و یک سینه پر از آه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):