🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودکی

(ثبت: 256159) بهمن 25, 1401 

 

کودکی، خنده هاش مصنوعی

دسته گل پیش پاش مصنوعی

شادیِ عمر می نمود حراج

سرپناهش چراغ تا به چراغ

در زمینی هواش مصنوعی

“اگر _ امّا و کاش” کاشته بود.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. امین رشیدی

    بهمن 25, 1401

    قلمتان نویسا

    عالی هست تجسم تان
    اذت بردم👌🍃

  2. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1401

    کودکی، خنده هاش مصنوعی
    دسته گل پیش پاش مصنوعی

    شادیِ عمر می نمود حراج
    سرپناهش چراغ تا به چراغ

    در زمینی هواش مصنوعی
    “اگر _ امّا و کاش” کاشته بود

    سلام

    خیلی به دلم نشست

    درودها بر شما

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 25, 1401

      سلام ها و درودها و سپاس ها یتان استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🍃❤️🌷🌷🌷🌷🌷🌷❤️🍃🙏

  3. هزاران درودتان باد استاد ارجمند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا