🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچکترین منتظر

(ثبت: 265171) آبان 9, 1402 
کوچکترین منتظر

کوچکترین منتظر …

میشه بِگیری از خدا
اِجازه ی ظُهورِتو ؟

اِلهی من فدای اون
دلِ پُر و صبورِ تو

جهانِ ما تاریک شده
نیاز داره به نورِ تو

بیا تا غم بِره کنار
با بودن و حضورِ تو

آقا چه دردِ سختیه
که بِشکنن غُرورِتو

بخنده دشمنِ شما
به جمعه ی ظهورِ تو

بیا با هم نِشون بِدیم
به دُشمنای کورِ تو

که انتظار دروغ نبود
نِشون بِدیم حضورِتو

بیا تا غَرقِ گُل کُنم
مَسیرای عبورِتو

بیا تا شادی هم بیاد
با جشن و با سرورِ تو

.:.:.: اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج :.:.:.

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا