🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچ

(ثبت: 233943) آذر 7, 1399 
کوچ

 

کوچ می کنم از پاییز یادت

تا فصل بهاران

سرشار از عطر رهایی
گرچه
هنوز هم
چمدان روزهایم
معطل مانده
از خاطرات بی مرز حضورت

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

نقدها
  1. درودها مهر بانو

    چه کوتاه رها و خوش حسی را به قلم کشیده اید.

    کوتاهی که نه حوصله سر بر است و نه ادا اطوار دارد

    پایان بندی شعر هم جای تعریف دارد چرا که مرز ها را نادیده می گیرد و می سراید

    ارتباط عمودی در شعر بسیار مهم است که این شعر از پس آن بر آمده

    و خواننده تمامیت شعر را در یک فضای رها و یکدست تجربه می کند

    استفاده از صنایع ادبی ایجاز و ایهام و … در این شعر مشهود است

    که این موضوع نشان از تسلط نویسنده بر قلم دارد.

    اگر چه فکر میکنم که این قلم حرف های بسیاری در آینده نزدیک خواهد داشت.

    تشبیه زیبای اول شعر رد شدن از برگ ریران و رُستن در بهار هم از دیگر نکات ریبای این شعر بود

    امید که هماره نویسانو شادکام باشید به مهر

    💐💐💐💐💐

    • شیدا شهبازی

      آذر 7, 1399

      باسلام و عرض ادب
      از نقد شما بسیار سپاسگزارم
      🌸🌸🌸🌸🌸

نظرها
  1. درود بر شما زیباست
    لذت بردم
    شادکام باشید
    💐💐💐🌿🌿🌿🌹🌹🌹

  2. شیدا شهبازی

    آذر 7, 1399

    ممنون از لطف شما
    باعث افتخاره
    💐💐💐💐💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    آذر 8, 1399

    سلام

    سپید کوتاه لطیفی ست
    دلدادگی را خیلی خوب بیان کرده اید
    عالی ست

    در پناه خدا 🌷

  4. شیدا شهبازی

    آذر 8, 1399

    سلام
    از لطف سپاسگزارم🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا