🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوکوی خرابات نشین

(ثبت: 270261) خرداد 23, 1403 
کوکوی خرابات نشین

کوکوی خرابات نشین

کوکوی بد آواز خرابات نشین
نابودگر حدود ایمان و یقین

جاری است به جادوی تو نفرین زمان
در حال بد و ناخوشی وضع زمین

#مهدی_رستگاری
هجدهم خرداد سال یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی
هشتم ژوئن ۲۰۲۴ میلادی

۱۰۳۷

دفتر شعر روزگاران

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا