🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وداع عاشقانه

(ثبت: 270306) خرداد 26, 1403 
وداع عاشقانه

#غزل-شماره ۳۱۵

بسم رب الشهداء و الصدیقین
به مناسبت روز عرفه

صبح است و صحرا منتظر تا تو بیایی
ای مظهر نور جلال کبریایی

هر دانه شن در بیابان بی قرار است
آن دم که صحرا را مشرف می نمایی

ای نور هستی این وداعی عاشقانه است
می آیی و معبود خود را می ستایی

در محضرت ای دوست دل در سجده میر رفت
چون رازهای غیب را برمی گشایی

ای عشق بشنو ناله جان جهان را
در آستان حق به انجام رهایی

در کربلا زین روز او در وادی امن
یاد آر در وقت نزول هر بلایی

مهدی سلامی کن در این روز مبارک
بر سرور پاک شهیدان خدایی

از او شفاعت خواه و می خواه از خداوند
کز رحمت آزاده شوی و کربلایی

غبار دستگاه حسینی-#مهدی_رستگاری
بیست و نهم تیرماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
نهم ذی الحجه سال ۱۴۴۰ ه.ق.

دفتر شعر شیدایی
۵۱۲

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا