🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرداب مخوف عشق

(ثبت: 261053) خرداد 29, 1402 
گرداب مخوف عشق

ساده بود گویا
خیال عشق!؟
پیراهنی بی نقش ، بی چاک
برتن کردی
تار و پودش بافته نیشخندت
مینایی مجزوب به سکر بود
نخ نمایش را هم به کس نخواهم داد
تو بخند
تو بخنده دوام باش!
من به عشقت مسر
خوش بدان
تک مانده در قایق را دریا زدگی محال
دو را دور هرم محال عشق
به جان خریدار است
این دیوانه وش ابد عاشق بودنت
من در آن تمسخر لذت ایام پسین
گاهواره مهری را یافتم
که تو تا ابد لذتش را نخواهی چشید
قلبی در سینه دارم
گرچه سری به تزویر در خاطر با خود دارد
اما مدام بوسه میزنم
بر لحظه آن تصویر …م.ن
درگرداب مخوف عشق
هیچ کس آنی نیست که منم
خیال عشق!؟
پیراهنی بی نقش ، بی چاک
برتن کردی
تار و پودش بافته نیشخندت
مینایی مجزوب به سکر بود
نخ نمایش را هم به کس نخواهم داد
تو بخند
تو بخنده دوام باش!
من به عشقت مسر
خوش بدان
تک مانده در قایق را دریا زدگی محال
دو را دور هرم محال عشق
به جان خریدار است
این دیوانه وش ابد عاشق بودنت
من در آن تمسخر لذت ایام پسین
گاهواره مهری را یافتم
که تو تا ابد لذتش را نخواهی چشید
قلبی در سینه دارم
گرچه سری به تزویر در خاطر با خود دارد
اما مدام بوسه میزنم
بر لحظه آن تصویر …م.ن
درگرداب مخوف عشق
هیچ کس آنی نیست که منم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا