🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گروه سروش

(ثبت: 235088) دی 12, 1399 

روزشمار #یکم_بهمن / #یکم_دلو
(20 ژانویه)

سومین جشن میلاد #شعر_سروش

Рӯзшумори ҷашни милоди #Шеьри_СУРӮШ

سروشی
از جناب #حامی_شریبی

قصه ی ما را
باران رقم نزد
فردا هنوز
به خوابمان قدم نزد
پنچره چیزی میدانست
که از پایان دم نزد
دارم
قدم به قدم
به
تو
میرسم

#حامی_شریبی
#شعر_سروش به تو میرسم

یاران شعر پیشرو
#عیسی_غفوری
#حبیب_رضائی_رازلیقی
#شهاب‌_الدین_شجاع
#علی_سیاوشی
#حامی_شریبی
#علی_معصومی
#محمد_صدوقی
#احسان_کریمیان
#طاهره_حسینزاده
#ایمان_اسماعیلی_راجی
#محمدعلی_رضاپور
#وغیره
👇👇👇
@sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 12, 1399

    درودبرشماوآقای شریبی بزرگوار
    با آرزوی موفقیت های روزافزون🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا