🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتی بمن

(ثبت: 232419) مهر 19, 1399 
گفتی بمن

 

گفتی ای عشق من، ترک کن و خوب باش
وقتی در آغوشمی غرق در افیون باش
دود و دم و آه و غم و نیش و نوش
غرق شدی در همه چی چون و حوش
عاشقتم، عشق منی، زخم زدم بر دلم
رفتم و دیوانه شدم، بانگ زنی سنگدلم
شاه دلم، بی بی افسرده بدرد کی خورد
بی بی شاه بیت غزل خوان بدردت خورد؟
من سر بی همسری را از که بیاموختم
نصف بهارم گذشت باز نیاموختم
خار بودم سوخته شدم نار و نی و بوته شدم
عشق در اندیشه شدم، عاشق دل خسته شدم
خوب شدم، تازه شدم، راهی آن خانه شدم
باز در اندیشه این جامعه آلوده شدم
خام بودم، پخته شدم، آتش این شعله شدم
وقتیکه دیدی تو مرا ساقی میخانه شدم./

بابک قدمی واریانی«ققنوس»
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ هجری خورشیدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 19, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. علی خرمی

    بهمن 6, 1399

    بسیار عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا