🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهان پهلوان رسول خادم

(ثبت: 246296) اسفند 26, 1400 
جهان پهلوان رسول خادم

 

در این ایام وانفسای سختی
یکی پیدا شده همتای تختی
یکی اخلاق و رفتار چنین است
یکی کردار او بر دل نشین است
در آن هنگام مصدومیتی بود
که یک پایش گرو در ضربتی بود
بسرعت با همان پا ضربه خورده
دویدش بین یاران با دو بنده
در آن موقع که کشتی میگرفتش
دعاهایی که می کردیم پشتش
خدایا خادمین موسی الرضا را
تو پشتیبان بشو از هر بلایا
رسول خادم خدا هرجا که دیدی
کمک کن چون که نیست مثل جدیدی
نه قدرت بود مانندش تو ایران
نبوغش را نداشت کس تو ایران
رسول دارد رسالت می‌رساند
کجاها می‌رود تا نان سپارند
خدایا هرکجا دیدی رسول را
نگهدارش بدار از هر بدیها ./

بابک قدمی واریانی “ققنوس ”
تقدیم به همه دلاوران و پهلوانان زیر دست گیر که خدا اجرشان بدهد.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):