🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیلاس لبت

(ثبت: 262379) مرداد 24, 1402 

 

نوشابه زدی دلت خنک شد
گیلاس لبت پر از نمک شد

یک سلفی با نمک گرفتی
پئیج و صفه ات دوباره هک شد

دختر تو چرا ملوس هستی
شکل گل و نو عروس هستی

تیپ پسرانه ات چه زیباست
هم مرغی و هم خروس هستی

 

شاعر : مهدی سلمانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا