🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روی خورشید

(ثبت: 262585) شهریور 1, 1402 

 

گر چه خورشیدی ز رویت نیست تاب و طاقتم
هم تو خورشیدی مگر از روی خود پوشیدنت
همچو لاله داغ دارم بر دل از اندیشه تو
همچو گل بر باد دادم از وفا بخشیدنت
در دل و چشمم ز عشقت آتشی زد عشق تو
کز میان آب و آتش می‌توان پوشیدنت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    شهریور 2, 1402

    سلام و درود بر شما
    پیشرفت شما مشهود است
    احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا