🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلربا

(ثبت: 262518) مرداد 30, 1402 

 

پند عاقل را نهان در گور باید کرد و بس
عشق را در کارها مامور باید کرد و بس
گر به مجلس می روی آن به که خواهی زد قدم
دیده بر دیدار آن منظور باید کرد و بس
تا نباشد در نظر حسن رخ او را اثر
دیده را زین گفتنش بسیار باید کرد و بس
هر چه می‌بینم ز رویش معنی یک ذات اوست
صورتی را در نظر منظور باید کرد و بس
در طریق عاشقی با دوست باید عشق را
پیش معشوق ار نباشد دور باید کرد و بس

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 30, 1402

    سلام و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا