🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی سلمانی میاب‌

 

«عزیزا کاسه ی چشمم سرایت»

سایر

خوانش: 66

سپاس: 0

 

گر چه خورشیدی ز رویت نیست تاب و طاقتم

سایر

خوانش: 84

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

دو چشمان  تو  اثبات  گرانش

غزل

خوانش: 79

سپاس: 1

 

پند عاقل را نهان در گور باید کرد و بس

غزل

خوانش: 82

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

هر غلطی کرده دوست

غزل

خوانش: 89

سپاس: 0

 

آمدی جانم به قربانت بیا حالی کنیم

غزل

خوانش: 79

سپاس: 0

 

«با من صنما صد دله.. دل یک دله کن»

دوبیتی

خوانش: 66

سپاس: 0

 

یک حادثه ی تلخم و یک خاطره ی زهر

غزل

خوانش: 73

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

تو می آیی و روحم سر به زیر است

دوبیتی

خوانش: 67

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

نوشابه زدی دلت خنک شد

غزل

خوانش: 64

سپاس: 0

 

اول صبـح دلــم بـوے تــو را میخـواهــد

دوبیتی

خوانش: 72

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

به  آرامش،  به  تشویش ِ تو  سوگند

دوبیتی

خوانش: 118

سپاس: 0

 

گیلاس و تمشکِ جنگلی مهمانت

دوبیتی

خوانش: 52

سپاس: 0

 

به راهِ چشم هم‌سویت دلم‌ رفت

دوبیتی

خوانش: 129

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

خوش ریتم به سبک آذری می رقصد

دوبیتی

خوانش: 89

سپاس: 0

 

من سرسری گرفتم لب از پری گرفتم

ترانه

خوانش: 91

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

وقتی غزل آغشته به اندام تو باشد

دوبیتی

خوانش: 83

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

«قهری اما همچنان بانــو خطابم میکنی»

دوبیتی

خوانش: 81

سپاس: 0

 

میان ماه من تا ماه گردون

دوبیتی

خوانش: 92

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

یک صبـح لبالب از صفا میچسبد

دوبیتی

خوانش: 62

سپاس: 1

تعداد نظر: 1