🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جرم سیاهی

(ثبت: 262516) مرداد 29, 1402 

 

هر غلطی کرده دوست
حی خطا پوشش اوست

خواست که حالی کند
دختر مردم هلوست

گفت لواط است شیخ
جرم سیاهی در اوست

گفت که با ماهرو
جرم و خطا هم نکوست

گفت مگر دختر است؟
نره خری یاوه گوست

مرد و نر است این بشر
از چه بگویی نکوست

شیخ لبش را گزید
گفت نگو جآن دوست

کار به آخر رسید
عشقه و بی آبروست

دولت مان هم خودی ست
کاه نکن زیر پوست

جرم و خطا از من و
جرم و خطا پوش اوست

 

شاعر : مهدی سلمانی

#ثقتی
#مدیر ارشاد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا